21 мам, 2021 сағат 12:46

Цифрлық даму министрі ХҚКО-ға келушілердің санын қалай қысқартатынын айтты


Қазақстанда мемлекеттік қызметтердің бірін алып тастау жоспарланып отыр, бұл ХҚКО-ға келушілердің санын қысқартуға әкеледі, деп хабарлады цифрлық даму, инновация және аэроғарыш өнеркәсібі министрі Бағдат Мусин.

Бұл туралы «Ұлт ақпарат» хабарлайды.

"Мемлекеттік қызмет бойынша қызықты кейс. Жылына шамамен 3 миллион рет адамдар "жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайын беру және жою туралы анықтама" деп аталатын анықтамаға жүгінеді. Бір қарағанда, қызмет электронды, стандарт аясында алынады. Мемлекеттік органдар бұл анықтаманы ХҚКО-да алатын адамнан сұратады. Егер ол дерекқорда бұрыннан бар тұрғын үй немесе Жер сатып алса, адамнан бұл анықтаманы не үшін сұрау керек, Анықтама алудың бұл процесі 6 жұмыс күніне дейін созылуы мүмкін", - деді министр.

Ол ведомствоаралық комиссияда бұл қызметті тұрақты мекен-жай (код) беру арқылы алып тастау ұсынылғанын хабарлады. Код жер учаскесін алғаш берген кезде беріледі және ақпарат 2GIS типті платформаларда қолжетімді болады. Мекенжайды жою бұзу актісі шеңберінде техникалық тексеру кезінде жүргізілетін болады.

"Бұл азаматтардың мекенжайды нақтылау үшін жүгіну қажеттілігін болдырмауға мүмкіндік береді, өйткені барлық қажетті ақпарат жүйелерде қолжетімді болады. Осылайша, ХҚКО-ға келушілер санын 300 мың адамға қысқартамыз", - деді Мусин.

Хабарланғандай, өткен жылдың соңында министр Бағдат Мусин Халыққа қызмет көрсету орталығында кенеттен тексеріспен барды. Осыдан кейін ол көргендерінен алған қорытындыларымен бөлісіп, ХҚКО-лардың жұмысына өзгерістер енгізуді тапсырды.

ХҚКО-ға клиент ретінде барған Мусин онда барлығы халық "қалағандай" жұмыс істемейтінін атап өтті.

"Күтпеген кезде бару – бұл жағдаймен танысудың ең тиімді әдісі. ХҚКО жанында "помогайкалар", ларектер пайда болды, онда ЭЦҚ (электрондық цифрлық қолтаңба) шығаруға және eGov қызметтерін ақшаға алуға көмектеседі. Пандемия шыңы кезінде ХҚКО-да өзіне-өзі қызмет көрсету аймақтары жабылды, бірақ қазір бұл дұрыс шешім емес екені көрініп тұр. Өйткені, қазір бұл дүкендердегі адамдар толып жатыр, жұқтыру қаупі ешқайда кеткен жоқ, енді ақысыз қызметтер үшін ақша төлеуге тура келеді", - деді Бағдат Мусин.

Министр қызметкерлерге бір апта ішінде өзіне-өзі қызмет көрсетудің барлық аймақтарын қалпына келтіруді тапсырды.

Осыдан бір ай бұрын Қазақстанның цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің баспасөз қызметі бүгінгі таңда халықтың 62%-ы, ал бұл шамамен 12 миллион қазақстандық электронды мемлекеттік қызметтерді пайдаланып жатқанын хабарлады.

"Бір жыл ішінде біз ЭЦҚ қашықтықтан шығару, жеке куәлікті ресімдеу, автокөлікті тіркеу, білім беру мекемелеріне құжаттарды қабылдау және 30-дан астам әлеуметтік-маңызды қызметтер мүмкіндігін іске асырдық. "Электрондық өтініштер" сервисі арқылы 20-дан астам қызмет қолжетімді болды", - деп атап өтті ведомство басшысы Бағдат Мусин.

Ол электрондық үкіметтің қолжетімді қызметтерінің, оның ішінде халық үшін әлеуметтік маңызды қызметтер, бизнес үшін қызметтер, төлемдер мен пайдалы сервистер, композиттік және проактивті қызметтер, сондай-ақ лицензиялар мен рұқсат беру құжаттары санының өсіп келе жатқанын атап өтті.

Естеріңізге сала кетейік, Қазақстанда мемлекеттік қызметтердің бірін алып тастау жоспарланып отыр, бұл ХҚКО-ға келушілердің санын қысқартуға әкеледі, деп хабарлады цифрлық даму, инновация және аэроғарыш өнеркәсібі министрі Бағдат Мусин.

Министрдің айтуынша, Мемлекеттік қызмет бойынша қызықты кейс. Жылына шамамен 3 миллион рет адамдар "жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайын беру және жою туралы анықтама" деп аталатын анықтамаға жүгінеді. Бір қарағанда, қызмет электронды, стандарт аясында алынады. Мемлекеттік органдар бұл анықтаманы ХҚКО-да алатын адамнан сұратады. Егер ол дерекқорда бұрыннан бар тұрғын үй немесе Жер сатып алса, адамнан бұл анықтаманы не үшін сұрау керек, Анықтама алудың бұл процесі 6 жұмыс күніне дейін созылуы мүмкін.